Informacje

Kampania społeczna „Zwolnij, bo się przejedziesz"

Pośpiech oraz przekonanie o własnych umiejętnościach, połączone z pewnością dotyczącą technicznych możliwości samochodu to najczęstsze powody przekraczania prędkości przez polskich kierowców. Na problem zbyt szybkiej jazdy zwraca uwagę ogólnopolska kampania społeczna „Zwolnij, bo się przejedziesz”, realizowana przez działającą w Ministerstwie Infrastruktury Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Zwolnij, bo się przejedziesz, to ogólnopolska kampania społeczna realizowana przez działającą w Ministerstwie Infrastruktury Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, o jeździe z nadmierną prędkością, której ambasadorem jest aktor Dawid Ogrodnik. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zagrożenia związane z nadmierną prędkością oraz promowanie bezpiecznego zachowania na drogach.

Więcej informacji na temat kampanii na stronie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

źródło: KRBRD

  • Plakat kampanii.
  • Infografika kampanii.
Ładowanie odtwarzacza...
Powrót na górę strony